Gyakori kérdések

Ha külföldön vagyok, nem kell-e valamilyen plusz költséget fizetnem, ha használom a szolgáltatást, illetve módosulnak-e külföldön a percdíjak?
Fizet-e a hívott fél a hívások fogadásáért?
Befizetés után mennyi idővel íródik jóvá a kreditem?
Milyen számlát kapok a vásárlásról?
Miért kizárólag írásban kommunikálunk ügyfeleinkkel?
Ha újra kell telepíteni a számítógépem, s ezáltal a VoIP-ot is, elvész-e a kreditem?

Ki a szolgáltató?
Milyen hosszú lehet egy hívás?
Átirányíthatók-e a hívások?
Lehet-e több helyről telefonálni?
Teljesen ingyenes a szolgáltatás?
Hívószámkijelzés működik-e a VoIP-omon?
Még vannak ingyenes napjaim, mégis levon az ingyenes irányokból. Miért?
Elfelejtettem a belépési jelszót. Mit csináljak?
Ezt az üzenetet kaptam: “Fair use policy exceeded”, és már nem ingyen hívok. Miért? Lásd feljebb a Még vannak ingyenes napjaim, mégis levon az ingyenes irányokból. Miért?
Létezik-e magyarosítása a programoknak?
Milyen előnyei vannak a VoIP hívásoknak?
Regisztrációkor a következő hibaüzenetet kaptam: “Sorry, due to an unknown error your registration request was denied”. Ez miért van?
Internet nélkül is használható a szolgáltatás?

Ha külföldön vagyok, nem kell-e valamilyen plusz költséget fizetnem, ha használom a szolgáltatást, illetve módosulnak-e külföldön a percdíjak? Szolgáltatásunknál mindig a célország a lényeg. Az országok percdíjai megtalálhatóak honlapunkon. Az, hogy a világon éppen Ön melyik országban van, teljesen mindegy. Természetesen ha egy magyar mobilt külföldön használ és hívásokat fogad rajta, akkor roaming díjat mindenképpen kell fizetnie, függetlenül attól, hogy VoIP-on vagy más telefonról hívják-e.

Fizet-e a hívott fél a hívások fogadásáért? Nem. A szolgáltató nem von le semmit a hívott féltől.

Befizetés után mennyi idővel íródik jóvá a kreditem? Bankkártyás vásárlás esetén maximum fél órán belül, de a kártyatársaság 24 órán belüli tranzakció-jóváírást tud garantálni. Banki átutalás illetve banki pénztári befizetés esetén pedig az összeg beérkezésétől számított 24 órán belül. Reklamációt csak ezen időpontok lejártával fogadunk el, kizárólag ezen a reklamációs felületen keresztül.

Milyen számlát kapok a vásárlásról? Elektronikus számlát küldünk Önnek e-mailben. Ez egy hiteles bizonylat, ami teljes mértékben megfelel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által az elektronikus számlázással támasztott követelményeknek, ezenkívül időbélyegzővel is elláttuk.

Miért kizárólag írásban kommunikálunk ügyfeleinkkel? Cégünk üzletpolitikájához hozzátartozik, hogy minden, az ügyfelekkel folytatott kommunikációnak írásos nyoma legyen. Ezenkívül tapasztalatból tudjuk, hogy a legtöbb kérdésre telefonon nem is tudunk választ adni, a feltett kérdések jellegéből adódóan. Elérhetőek vagyunk e-mailben, valamint a reklamációs felületünkön. Ha e-mailben fordul hozzánk, kérjük, kérdésével legyen minél specifikusabb, minél inkább konkrétumokat közlő. Ez alapján tudunk a leghatékonyabban segíteni. Az olyan felvetésekkel, mint pl. „nem tudok telefonálni”, nem tudunk mit kezdeni. Egy adott problémának rengeteg összetevője lehet. Minél több konkrétumot ad meg, annál inkább fogunk tudni segíteni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy csak olyan levélre válaszolunk, amire a választ itt, a GYIK-ben nem találja meg.

Ha újra kell telepíteni a számítógépem, s ezáltal a VoIP-ot is, elvész-e a kreditem? Nem. Mivel a fiókján lévő kredit nem az Ön számítógépén van tárolva, hanem a szolgáltatói szerveren, ezért újratelepítés alkalmával, vagy ha máshonnan szeretne belépni fiókjába és használni a szolgáltatást, a kredit mindig rendelkezésére áll.

Hívószámkijelzés működik-e a VoIP-omon? Igen, ez ügyben érdeklődjön nálunk e-mailben bővebb információért ITT ([email protected]) Virtuális telefonszámot is hozzárendelhet VoIP programjához. Rendeljen tőlünk ilyen számot, és már nemcsak kifelé használhatja a VoIP-ot, hanem Önt is elérik. Bővebb infóért kattintson ide.

Ezt az üzenetet kaptam: “Fair use policy exceeded”, és már nem ingyen hívok. Miért? Lásd feljebb a Még vannak ingyenes napjaim, mégis levon az ingyenes irányokból. Miért? nevű kérdésnél. Figyelem! Néha az ingyenes drágább, mint a nem ingyenes: ha kifejezetten sokat telefonál, akkor egyáltalán nem éri meg ingyenességet kérni. Ráadásul ha sok rövid hívása van, akkor mindenképpen a másodperc alapú lehetőséget válassza!

Létezik-e magyarosítása a programoknak? Igen. Le is töltheti innen (Ne bal, hanem jobb klikkel kattintson a linkre, és utána Mentés más néven…/Save as…!). Ez az összes Dellmont klónnal kompatibilis. Miután letöltötte, jegyezze meg, hova rakta, ugyanis még installálni is kell. Ezt pedig a következőképpen végezze el: Vegye elő a használt VoIP programot, majd a felső menüsorban kattintson a Tools-ra. A legördülő menüsorból keresse meg a Select Language-t, hagyja rajta az egeret. Újabb menüsor nyílik meg, ahol bizonyos nyelvi fájlok már fel vannak sorolva. De ne álljon itt meg, mert a sor végén fogja találni ezt: Load Custom Language File… Erre kattintva keresse meg a magyar nyelvi fájlt, amit innen töltött le, és egyszerűen aktiválja.

Milyen előnyei vannak a VoIP hívásoknak?
Nincs kapcsolási díj,
Nincs minimális forgalmi díj,
Nincs hűségnyilatkozat,
Nincs “csúcsidő”, “csúcsidőn kívül”,
Nincs havidíj,
Nincs roaming díj,
Van kontrollált költségkeret (a megvásárolt kredit erejéig tud telefonálni)
Van rendkívül olcsó percdíj
Van nemzetközi irányok hívása a roaming hívások töredékéért

Regisztrációkor a következő hibaüzenetet kaptam: “Sorry, due to an unknown error your registration request was denied”. Ez miért van? Ez olyankor történhet meg, ha korábban már volt sikeres regisztrációja. Általában 2-3 felhasználót enged egymás után regisztrálni a rendszer, utána letilt. Figyeli ugyanis, hogy azonos IP címről ne lehessen végtelen számú account-ot kialakítani, nem véletlenül. Három dolgot tehet: 1. Nem a programból, hanem az adott program honlapján regisztrál. 2. Várjon néhány napot, és azt követően próbálkozzon újra! 3. Másik IP címről, máshonnan regisztráljon!

Ki a szolgáltató? A szolgáltató a DELLMONT Sarl
3a, Val Sainte Croix
L-1371 Luxembourg
Luxemburg
Cégjegyzékszám: B 143921.
Adószám: LU23015703

Milyen hosszú lehet egy hívás? A hosszú beszélgetéseket általában 1 óra után bontja a rendszer, azonban rögtön újra lehet hívni.

Átirányíthatók-e a hívások? Hívásátirányítás a szoftverből állítható be. Az átirányítás feltételhez is köthető.

Lehet-e több helyről telefonálni? Egy előfizetéssel többször, akár több helyről is be lehet jelentkezni. A szolgáltató saját szoftvere azonban észleli, ha máshol is bejelentkeztek, és kijelentkezik. Ezzel tehát nem lehet egyszerre több helyről bejelentkezni.

Teljesen ingyenes a szolgáltatás? Az ingyenes hívások jogosultságához ún. kredittel kell feltölteni VoIP fiókját. A legkisebb feltölthető kredit ára 2100 Ft, ezért Ön 60 napig veheti igénybe az ingyenes hívásokat. Ráadásul a kredit árát teljes egészében lebeszélheti.
Az ingyenes napok lejárta után az egyenleg továbbra is megmarad és használható. Az addig ingyenes irányok hívásáért azonban fizetni kell. Az ilyenkor érvényes díjszabást honlapunk percdíjak menüpontja alatt találja meg..
Ha kredit rátöltéskor még vannak hátra ingyenes napok, úgy ezek hozzáadódnak a feltöltéssel kapottakhoz. Az ingyenes napok száma azonban nem haladhatja meg a 365-öt. A legkisebb feltöltés nettó 5 euró. (+kezelési költség és német adó).
Az ingyenes napokra érvényes szabályok mellett az ingyenes irányok hívására még egy korlátozás létezik. A legutóbbi 7 nap ingyenes beszélgetési percei nem haladhatják meg a 300-at. A hét nap mindig a tárgynapra és az azt megelőző 6 napra értendő.
Az ingyenes napok érvényessége alatt havonta tehát körülbelül legfeljebb 1200 perc lehet ingyenes.