GyIK

By bozsingdani

Mielőtt belemerül a GYIK tanulmányozásába, elképzelhető, hogy kérdésére a Tipikus kérdések alatt meg is találja a választ. Ide gyűjtöttük össze a leggyakrabban felmerülő kérdéseket – és természetesen a rá adott válaszokat is:

Tipikus kérdések:

Mi az a vevőkód és mire való? Ha először tölti ki online rendelőnket, meg kell adnia néhány személyes adatát. A rendelő kitöltésével és elküldésével rendszerünk egy vevőkódot generál, amit e-mailben elküldünk Önnek. Ezt a vevőkódot felhasználva online rendelőnk későbbi kitöltésekor személyes adatait nem kell minden alkalommal kitölteni, elég, ha a rendelőben megadja vevőkódját, megnyomja az Ellenőriz gombot, és személyes adatai betöltődnek a rendelőbe.

Mi a rendelési kód és hogyan kell használni? Az 5 jegyű rendelési kód a legfontosabb adat vásárláskor. Banki átutalás vagy banki pénztári befizetés esetén a rendelési kód megadása alapvető. Ha ezt nem írja be a közlemény rovatba, nem tudjuk befizetését beazonosítani és összekapcsolni rendelésével. Rendelői kód hiányában a vásárlást nem tudjuk elfogadni. Minden kreditvásárlás előtt kötelező új rendelőt kitölteni, amiben új rendelői kódot kap. Egy kódot tehát csak egyszer lehet felhasználni, új vásárláskor új kódra van szükség – új rendelőt kérünk kitölteni.

Befizettem a pénzt, még sincs jóváírva a kredit. Miért? 1. Nem töltött ki online rendelőt, hanem csak befizetett vagy átutalt. 2. A rendelői kódot nem írta be a közlemény rovatba. 3. Olyan rendelői kódot adott meg, amit egyszer már felhasznált. 4. nem rendelői kódját, hanem más adatot (pl. felhasználói nevét) adta meg.

Kevesebb kreditet írtak jóvá, mint amennyit a bank pénztáránál fizettem be. Miért? Ez kizárólag akkor fordul elő, ha befizetését a bank pénztárában tette meg, és nem a rendelőben megkapott összeget fizette be. Ez esetben kénytelenek vagyunk 300 Ft-ot levonni befizetéséből, mert a bank manuális közreműködéséért ennyit von le cégünktől is. Ha teheti, válassza ehelyett a banki átutalást, amennyiben van belföldi forintszámlája, ahonnan utalni tud.

Ha külföldön vagyok, nem kell-e valamilyen plusz költséget fizetnem, ha használom a szolgáltatást, illetve módosulnak-e külföldön a percdíjak? Szolgáltatásunknál mindig a célország a lényeg. Az országok percdíjai megtalálhatóak honlapunkon. Az, hogy a világon éppen Ön melyik országban van, teljesen mindegy. Természetesen ha egy magyar mobilt külföldön használ és hívásokat fogad rajta, akkor roaming díjat mindenképpen kell fizetnie, függetlenül attól, hogy voip-on vagy más telefonról hívják-e.

Fizet-e a hívott fél a hívások fogadásáért? Nem. A szolgáltató nem von le semmit a hívott féltől.

Befizetés után mennyi idővel íródik jóvá a kreditem? Bankkártyás vásárlás esetén maximum fél órán belül. Banki átutalás illetve banki pénztári befizetés esetén pedig az összeg beérkezésétől számított 24 órán belül. Reklamációt csak ezen időpontok lejártával fogadunk el, kizárólag ezen a reklamációs felületen keresztül.

Milyen számlát kapok a vásárlásról? Elektronikus számlát küldünk Önnek e-mailben. Ez egy hiteles bizonylat, ami teljes mértékben megfelel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által az elektronikus számlázással támasztott követelményeknek, ezenkívül időbélyegzővel is elláttuk.

Miért nem lehet minket telefonon elérni? Cégünk üzletpolitikájához hozzátartozik, hogy minden, az ügyfelekkel folytatott kommunikációnak írásos nyoma legyen. Ezenkívül tapasztalatból tudjuk, hogy a legtöbb kérdésre telefonon nem is tudunk választ adni, a feltett kérdések jellegéből adódóan. Elérhetőek vagyunk e-mailben, valamint a reklamációs felületünkön. Ha email-ben fordul hozzánk, kérjük, kérdésével legyen minél specifikusabb, minél inkább konkrétumokat közlő. Ez alapján tudunk a leghatékonyabban segíteni. Az olyan felvetésekkel, mint pl. „nem tudok telefonálni”, nem tudunk mit kezdeni. Egy adott problémának rengeteg összetevője lehet. Minél több konkrétumot ad meg, annál inkább fogunk tudni segíteni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy csak olyan levélre válaszolunk, amire a választ itt, a GYIK-ben nem találja meg.

Ha újra kell telepíteni a számítógépem, s ezáltal a voip-ot is, elvész-e a kreditem? Nem. Mivel a fiókján lévő kredit nem az Ön számítógépén van tárolva, hanem a szolgáltatói szerveren, ezért újratelepítés alkalmával, vagy ha máshonnan szeretne belépni fiókjába és használni a szolgáltatást, a kredit mindig rendelkezésére áll.

Hívószámkijelzés működik-e a voip-omon? Igen, ez ügyben érdeklődjön nálunk e-mailben bővebb információért ITT (ugyfelszolgalat@telefonaljingyen.hu) Virtuális telefonszámot is hozzárendelhet VOIP programjához. Rendeljen tőlünk ilyen számot, és már nemcsak kifelé használhatja a VOIP-ot, hanem Önt is elérik. Bővebb infóért kattintson ide.

Hívnaplózás működik-e a voip-omon? Igen, ez ügyben érdeklődjön e-mailben bővebb információért ITT (ugyfelszolgalat@telefonaljingyen.hu)

Tulajdonképpen akkor mennyibe is kerülnek a hívásaim? Ehhez meg kell különböztetnünk ingyenes illetve nem ingyenes hívásokat. A nem ingyenes irányok mindenkori díjszabásait az adott program/klón honlapján találja (például a Justvoip esetében http://justvoip.com/en/calling-rates.html). Vásárolt kreditje erejéig az itt található percdíjakon telefonálhat. Az ingyenes hívásoknak viszont több megkötése is van, erről a következő bekezdésnél olvashat.

Még vannak ingyenes napjaim, mégis levon az ingyenes irányokból. Miért? Sajnos tudni kell, hogy a szolgáltató erre vonatkozóan nem ad pontos leírást. Ettől függetlenül ezeket mindenképpen figyelembe kell venni: – 2-300 perc ingyenesség (programtól függően) 7 egymást követő napon. A hét mindig a tárgynapra és az azt megelőző 6 napra értendő – az ingyenesség egyedi IP címenként számít (azaz ha pl. ugyanazon a számítógépen 2 különböző voip program fut, akkor a két program beszélgetéseinek ideje ÖSSZEADÓDIK) – ezenkívül a szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos rövid időn belüli gyakori hívásokért is levonjon a kreditből, arra hivatkozva, hogy nem magán-, hanem üzleti célra használják a programot.

Elfelejtettem a belépési jelszót. Mit csináljak? Először is a legfontosabb: Regisztrációkor kapott egy automatikusan generált levelet a szolgáltatótól, amiben benne van a felhasználóneve (username) és jelszava. Ezt a levelet NE törölje ki, hanem archiválja, mert elfelejtett belépési adatok esetén ez jól jöhet. Ha ez az e-mail sincs meg, akkor a következőt teheti. VOIP programja honlapján keresse meg a Sign here/Buy Credit menüpontot. Ide kattintva keresse a Forgot Your password?-öt. Ez többnyire az alatt a sor ott található, ahova a password-öt kéne beírni. Kattintson oda, és a megnyíló újabb ablakba írja be felhasználónevét és azt az e-mail címet, amivel beregisztrált a rendszerbe. Majd katt a Get Password-re. Ha sikerült, akkor ezt a visszajelzést kapja: “Your password was sent to the email address which you specified when you first registered for VoipDiscount. Please check your email to get your VoipDiscount password.“. Ez után hamarosan megérkezik postafiókjába a jelszóemlékeztető e-mail. Ha nem sikerült, akkor “Error 668 – no such username or emailaddress, please check and try again.” Ilyenkor vagy a felhasználónév, vagy az e-mail cím lett megadva rosszul. Próbálkozzon addig, amíg nem sikerül. Ha egyáltalán nem sikerül, akkor már senki nem fog tudni segíteni Önnek visszaszerezni a jelszavát.

Ezt az üzenetet kaptam: “Fair use policy exceeded”, és már nem ingyen hívok. Miért? Lásd feljebb a Még vannak ingyenes napjaim, mégis levon az ingyenes irányokból. Miért? nevű kérdésnél. Figyelem! Néha az ingyenes drágább, mint a nem ingyenes: ha kifejezetten sokat telefonál, akkor egyáltalán nem éri meg ingyenességet kérni. Ráadásul ha sok rövid hívása van, akkor mindenképpen a másodperc alapú lehetőséget válaszd!

5 centet levon hívásonként, pedig ingyenes számokat hívok. Ez miért van? Azért, mert valószínűleg használja az ún. DirectCallBack szolgáltatást. Ez a pedig a következő: egy megadott telefonszámot (pl. a kéznél levő vonalas telefon számát) betáplálva a programba beállítja, hogy erre a számra irányuljon át a hívás. Nem kell tehát head-set-ezni, hanem sima telefonnal is használható a szolgáltatás. Ugyanitt lejjebb pedig megadhatja azt a számot, amit hívni szeretne. Ez egy kényelmi szolgáltatás, aminek azonban ára van: 5 cent jön le a kreditedből hívásonként. Kapcsolási díja van tehát. Ha nem szeretné, hogy hamar lefogyjon a kredite, iktassa ki ezt a lehetőséget, és használjon head-set-et.

Programot szeretnék váltani, de annyi név van már a kontaktlistámban, hogy emiatt nagy munka lenne egyenként áttenni a neveket. Van erre egyszerűbb megoldás? Igen. Néhány mozdulat csupán: 1 Régi programban > Archive contacts > Backup contacts to file (mentsd el a fájlt) 2 Új programban > Archive contacts > Restore contacts from file. (olvastasd be az előzőleg elmentett fájlt)

Létezik-e magyarosítása a programoknak? Igen. Le is töltheti innen (Ne bal, hanem jobb klikkel kattintson a linkre, és utána Mentés más néven…/Save as…!). Ez az összes Dellmont klónnal kompatibilis. Miután letöltötte, jegyezze meg, hova rakta, ugyanis még installálni is kell. Ezt pedig a következőképpen végezze el: Vegye elő a használt voip programot, majd a felső menüsorban kattintson a Tools-ra. A legördülő menüsorból keresse meg a Select Language-t, hagyja rajta az egeret. Újabb menüsor nyílik meg, ahol bizonyos nyelvi fájlok már fel vannak sorolva. De ne álljon itt meg, mert a sor végén fogja találni ezt: Load Custom Language File… Erre kattintva keresse meg a magyar nyelvi fájlt, amit innen töltött le, és egyszerűen aktiválja.

Én hallom, hogy kivel beszélek, de ő nem hall engem. Ez miért van és mit lehet tenni? Több összetevője lehet, és általában NEM a szolgáltatónál, hanem az Ön készülékében van a hiba. :-) A tipikus hibák: 1. A mikrofon le van némítva (sok mikrofonnál van mute gomb – ezt érdemes ellenőrizni) 2. A hangkártya nincs jól beállítva az XP hangeszközöknél. Tehát: Start gombra katt, majd Settings/Beállítások. Ezután Control panel/Eszközkezelő. Itt katt a Sound and Audio Devices Properties/Hangeszközöek beállításai és tulajdonságai-ra. Az első, Volume/Hangerő fülnél az Advanced…/Speciális… gombra katt, majd a megjelenő új ablakban az Options/Lehetőségek menüre. A legördülő menü legfelső, Properties/Tulajdonságok sorára kattintva a Mixer device-nál válassza ki a bemenetet/inputot. Már nincs sok hátra. A Playbackről ekkor átvált Recordingra. Leokézva végre elérkeztünk a mikrofonhoz (Mic Volume). Itt a csúszkát állítgatva lehet beállítani az optimális mikrofon érzékenységet. Egyes hangkártyáknál ennél a résznél egy van egy Advanced/Speciális gomb is a csúszka aljánál, amire kattintva még érdemes kipipálni a megjelenő újabb panel alján található 1 Microphone Boost-ot. Ez szokta megoldani az esetek túlnyomó többségében ezt a problémát. Ugye milyen egyszerű? :-) 3. Mindenképp vegye ki a voip programból ezt a pipát: Menu > Tools > Options > Sound Devices > Enable automated volume control.

Regisztrációkor a következő hibaüzenetet kaptam: “Sorry, due to an unknown error your registration request was denied”. Ez miért van? Ez olyankor történhet meg, ha korábban már volt sikeres regisztrációja. Általában 2-3 felhasználót enged egymás után regisztrálni a rendszer, utána letilt. Figyeli ugyanis, hogy azonos IP címről ne lehessen végtelen számú account-ot kialakítani, nem véletlenül. Három dolgot tehet: 1. Nem a programból, hanem az adott program honlapján regisztrál. 2. Várjon néhány napot, és azt követően próbálkozzon újra! 3. Másik IP címről, máshonnan regisztráljon!

Windows 7-en vagy Windows Vista-n működik a program? Természetesen. Ehhez ún. Windows kompatibilis üzemmódba kell állítania a voip-ot, amit a következőképpen tehet meg: 1. Nyisson meg egy Windows Intézőt/Explorert. 2. Ezzel keresse meg a voip telepő könyvtárát, azon belül pedig a futtatható voip program fájlt. Ennek .exe kiterjesztése van, Freevoipdeal esetében értelemszerűen a fájl neve freevoipdeal.exe lesz. 3. A fájlra kattintson jobb klikkel, majd válassza ki a Tulajdonságok / Properties opciót. 4. Válassza ki a Kompatibilitás / Compatibility fület. 5. Válassza ki a Futtatás kompatibilis módban / Run This Program in Compatibility Mode opciót. 6. Majd a legördülő menüből válassza ki a Windows XP (Service Pack 2)-t. 7. Szükség esetén mindezt adminisztrátorként kell elvégeznie. 8. Végül nyomjon egy OK-t.

  1. Varga Lászlóné szerint:

    Szeretnék érdeklődni, kb. két hónapja vásároltam voipdiscountra kreditet, de nem tudtam vezetékes telefonszám hiányában használni, mert csak mobilom van. Ha megvásárolom a virtuális telefonszámot, az arra is jó, hogy kifelé telefonálni tudjak rajta a kreditjeimmel vagy az csak a bejövő hívásokra szolgál? Tehát a lényeg: hogyan tudom vezetékes telefon hiányában a már megvásárolt kreditjeimet eltelefonálni.
    A gyors választ előre is megköszönöm. Üdvözlettel!

    • telefonaljingyen szerint:

      Tisztelt Varga Lászlóné!

      A voip-nak éppen az az egyik előnye, hogy még csak vezetékes számra sincs szükség kimenő hívások bonyolítására. Elég hozzá az internet és egy eszköz, amelyen a voip programja online fut. Ez lehet számítógép, okos-telefon, tablet stb.
      A virtuális telefonszám pedig kizárólag a bejövő hívások fogadására szolgál. Ezt abban az esetben érdemes igénybe venni, ha
      1. le akarja cserélni meglévő vezetékes számát, mivel ismerőseit, barátait vagy kollégáit, üzleti partnereit stb ár nem azon, hanem a voip-on hívja (hiszen ez éri meg), de szeretné, ha mégis csak elérhető lenne egy számon.
      2. külföldi ismerőseinek helyi tarifa szerinti “vezetékes” számon szeretne elérhető lenni. Például angol ismerősi Önt egy – például – londoni számon elérik, holott Ön Magyarországon tartózkodik.
      3. Ön van annyira “mobil”, hogy szabadon mozog a világban, és bárhol is tartózkodjon a Földön, ha van Internete, egy virtuális (például budapesti) számon Ön mégis elérhető lesz.
      Előnye hogy csak egy havidíjat kell fizetnie (ami lényegesen kedvezőbb, mint egy valóságos vezetékes szám), függetlenül attól ki, honnan és hányszor hívja Önt. Hátránya, hogy mindenképpen elérhetőnek, azaz online-nak kell lennie, hogy a virtuális telefonszáma kicsörögjön, tehát az alapvető szükséglet az Internet.

  2. Riemer Mihály szerint:

    Hali
    A számítógépnek bekapcsolva kell lennie mindíg,vagy van arra lehetőség, hogy kikapcsolt állapotban is tudjak hívást fogadni, ill. kezdeményezni?
    Köszi

    • telefonaljingyen szerint:

      Tisztelt Reimer Mihály!

      Pontosabban fogalmazva mindig ELÉRHETŐ állapotban kell lenni. Ez lehetséges úgy, hogy a számítógépet bekapcsolva hagyja, de ennél fontosabb, hogy magát a voip-ot is online állapotban kell hagyni. Lehetőség van SIP telefonra vagy telefon adapterre, esetleg routerre is konfigurálni a voip-ot, de ennek elmagyarázására itt nincs keret. Érdemes az adott voip program honlapján a Help menüpont alatt a SIp Devices alatti leírást áttanulmányozni.

  3. Bischof Péter szerint:

    Viza elektron átutalásnál a Security code alatt mit kell érteni?

  4. telefonaljingyen.hu szerint:

    A bankkártya hátoldalán (ahol az aláírás helye is van) található, többnyire 3 számjegyből álló kód.

  5. telefonaljingyen.hu szerint:

    a számítógép lehet kikapcsolva, de ehhez más eszköz, ún ATA vagy IP telefon szükséges.

  6. Oszkár szerint:

    Szia!
    Most próbáltam SMS-t küldeni (elsőre a saját mobilomra, Nokia6070, T-Mobile), de az ékezetes betűk nem jelentek meg.
    Ne használjak ékezetes betűt, vagy lehet ezen változtatni?

  7. telefonaljingyen.hu szerint:

    így van, sajnos ékezetes betűket nem tud kezelni. célszerű az angol abc-nél maradni tehát.

  8. Kis Adolf szerint:

    Szia Dani!

    Egyenleget szeretnék feltölteni.Regisztráltam a “logincenter”-en. Azt szeretném kérdezni , az utalás után , honnan fogod tudni , hogy melyik társaságnál vagyok regisztrálva?
    A regisztrálás során felhasználónevet adtam meg. Annyi elég?

    Előre is köszi

  9. telefonaljingyen.hu szerint:

    kedves Adolf!

    ez mind egy “társaság”, azaz ugyanaz a szolgáltató, csak ennyiféle klónnal. de erről írunk is a weboldalunkon, a Kredittöltés menüpont alatt:
    “Ugyanazzal a felhasználónévvel csak egy bizonyos programra/klónra lehet bejelentkezni, másik programnál már nem fogadja el ugyanazt a username-et.”

  10. ronald mc donald szerint:

    én az óperenciás tengeren túl lakom,van áram, nincs kábeltévé nincs vezetékes internet, nincs vezetékes telefon,van laptop mobilinternet..lessz egyenlegfeltöltés,behívószámigénylés…tegyük fel minden a legjobban működik….szeretném megkérdezni hogy ha esetleg faxolni szeretnének nekem, ez lehetséges? vagy ha én szeretnék faxolni?akkor mi van?

  11. telefonaljingyen.hu szerint:

    üdv ronald mc donald!
    a fax jelenleg – tudomásom szerint – nem megoldott.

  12. Takee_zeg szerint:

    üdv ez a közlemény rovat ugye??

  13. Fitz Győző szerint:

    Szia,
    Ma utaltam kredit feltöltés miatt és az lenne a kérdésem honnan tudod milyen felhasználónévre kell jóváírni az összeget. Regeltem magamat a login centerben és ugyanazzal a felhasználónéven reggeltem a Freecall-ra.Erre a felhasználónévre írjátok jóvá az összeget?
    Segítségedet köszönöm,
    Győzi

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      a login center és a voip programos (esetedben freecall) alkalmazások 1mástól függetlenek. a login centerben a freecall-os username-edre kérheted a feltöltést. mi nem is látjuk, mi a loginos usered, de amit azon belül megadsz nekünk mint username, oda töltjük a kreditet.

  14. telefonaljingyen.hu szerint:

    mindig arra a felhasználónévre töltünk, amit a logincenterben adtál meg. ha az a freecall programé, akkor arra töltjük. a felhasználónév egyedi, azzal más betamax programok már nem engedik a regisztrációt.

  15. kicsi csillag szerint:

    Hello,
    Ha megvásorolnék egy behívószámot és a voipról telefonálok ezt használhatom call id-nak, tehát ezt fogja kiírni a voip mikor telefonálok?

  16. Kis Péter szerint:

    Hello!

    Az lenne a kérdésem hogy ha mobilt hívok a hívott fél “ismeretlen hívó” kijelzést lát. Hogy lehet azt megoldani hogy valami számot kijelezzen?

  17. telefonaljingyen.hu szerint:

    kedves Péter!
    kérdésedre a választ ugyanezen az oldalon találod, a “Hívószámkijelzés működik a VOIP programomon?” menüpont alatt.

  18. István szerint:

    Üdv

    Nem tudok bejelentkezni a felhasználónevemmel és jelszavammal a kliensre, noha még van pénz a számlámon ill. kb 20 ingyenes napom. Kérem, hogy kapcsolódjon de egy rövid keresés után kiírja hogy nem kapcsolható. Sok mindent kipróbáltam: frissítettem, majd letöröltem a voip klont, a vírusírtótól is megszabadultam és másikat tettem fel. Kipróbáltam másik voip programot teljesen hasonló sikerrel. Hívtam “hozzáértő” embert, semmi… Mindez sok hónapi problémamentes működés után kb két hete kezdődött hirtelen. Kérdés: ez egy egyszerü beállítási hiba vagy vírus, vírusirtó, tűzfal + x faktor egyszerre? Nagyon örülnék egy tanácsnak, mivel szeretném továbbra is használni ezt a remek kis programot.

    Segítségedet köszönöm
    István

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      kedves István!
      valóban, a probléma eléggé összetett.
      mindenek előtt azt kéne megnézie, h a megadott belépési adatok (username/password) VALÓBAN helyesek-e. érdemes jelszóemlékezetőt kérni 1. lépésben, uis abból egyértelműen kiderül, jól tudja-e a belépési adatait. ha ez rendben van, mégsem tud beléni, akkor valóban, vírusfigyelők, tűzfalak stb. valóban blokkolni tudják a program szabad futását. ehhez azonban már személyesen látni kéne a számítógépet.

  19. Zoli szerint:

    Nézem már egy ideje, hogy ez mire jó, hogyan kell használni, és mennyibe kerül nekem!? A FreeCall-t használom, de az összes ilyen Voip telefonnál van: Use your credit for regular calls
    Use your credit now via your regular and mobile phone calls via our access number: Gépi fordítás:Alkalmazni hitel általános hívás
    Hozza ki a legtöbbet hozza ki azt állítják, és olcsón hívás vezetékes vagy mobil számot keresztül a mi hozzáférés száma:
    Beütöttem a mobilomba a következöt: +3619990371 majd angol szöveg hallatszott, ezután a vonalas számomat adtam meg, +3674458***, feleségem felvette, beszéltünk 20 másodpercet, de levont a mobil egyenlegemből 180 Ft-ot. Kacsolás 90 Ft és az én mobil percdíjam is szintén 90 Ft percenként!
    De nem ezt vártam tőle! Ingyenes kellett, volna legyen, vagy nagyon olcsó! És talán nem is a mobil egyenlegemből kellett volna levonnia!
    Mit nem csinálok jól?

  20. SzilviCAT szerint:

    Sziasztok!

    Én azt szeretném megkérdezni, hogy ha ezzel a progival olyan magyar mobilt hívok, aki kinn van külföldön, roaming-ot kell a hívás utána fizetnie, vagy nem?
    Nagyon fontos lenne mielőbb megtudnom! Előre is köszi!!

    Szilvi

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      természetesen kell fizetni a külföldön levő magyar mobilnak roaming díjat. ez nem csak akkor igaz, ha vmelyik voip-ról hívják, de bárhonnan.

  21. Sárközi István szerint:

    Tök laikus vagyok a VOIP által nyújtott telefonálásban, ezért a kérdésem is ilyen szintű.
    A RYNGA programot töltöttem le és használom, de telefonról-telefonra, de én csak head-set-ezni akarok, ám nem tudom, hogy kell. Talán az csak más programmal lehetséges? A RYNGA-ban nem találtam head-set lehetőségre állást. Szeretném kiiktatni ezt a feature-t, ezt az ún. DirectCallBack szolgáltatást, hogyan lehetséges?
    Válaszod köszi: Sárközi István

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      kedves István!
      ez nagyon egyszerű. ha megvan a headset-e, egyszerűen dugja be PC-je hangkártya kimenetébe. Jack aljzat, nagyon könnyű felismerni, még illeszkedni is fog.
      ha ez megvan, a dialpad-on közvetlenül beírva a hívandó számot és a zöld, hívásindító gombra kattintva már csörög is, a headset pedig működésbe lép.

  22. Szabó István szerint:

    Nagyon jó ez a VOIP csak sok boszúságot okoz egy nagyon egyszerű probléma. Beszélgetés, közben, de nem csak akkor hanem ha online a program. Egyszercsak kilép és kiírja, You have logged in to another computer. Click here to log in again. Nincs is semm más gép bekapcsolva. Hibaüzenetre klikkelve online a kapcsolat újból. Biztosan nem csak nálam van ez a jelenség, két barátomnál ugyan ez van. Újra installáltam a programot ,minden beállítást lepróbáltam. Nagyon várom a választ, hogy mi a megoldás.
    Köszönettel:
    István

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      kedves István!
      amit hibajelenségként leírt, az nem az. sokkal inkább azt jelenti, h valahonnan máshonnan, de használják az Ön voip-os fiókját. 2 dolog lehetséges:
      - valakinek megadta az voip felhasználónevét és jelszavát, amivel a másik fél visszaél
      - Ön máshova (másik számítógépre) is feltelepítette a programot, s mivel az automatikus bejelentkezésre van alapból állítva, amikor azt a gépet bekapcsolják, automatikusan bejelentkeznek a voip programba is – ez veszi el Öntől a bejelentkezett állapotot.
      javaslatom: változtassa meg a jelszavát.

  23. Szabó István szerint:

    Köszönöm a gyors választ. Valóban installálva van másik gépen is, de azt is én használom, és csak mindig egy gép van bekapcsolva. Nincs az autamatikus bejelentkezés kipipálva. Gondoltam én is, hogy valaki más is használja, de néztem nincs pénzmozgás. Nagyon kellemetlen mert beszélgetés köben is megszakad. Próbálok jelszavat cserélni. Ha van még ötlet szívesen fogadom.
    Üdvözlettel:
    István

  24. sukuri szerint:

    Jelenleg külföldön dolgozom és sajnos hétvégeken nem tudom használni azt a telefont, amit egyébként voip hívásokra használtam. Telepítettem a laptopomra x-lite-ot, de nem tudom, hogy hogyan tudnám hívni ugyanazt a számot, amit telefonról olyan egyszerűen tudtam. Eddig csak tárcsáztam a hétjegyü számot (pl. 6397212) és máris megvolt az összeköttetés az óperenciás tengeren túlra. Mit tegyek, hogy ez a számítógépről is ilyen simán menjen?
    Előre köszönöm,

  25. Szabó István szerint:

    Voipdiscountot használok VOIP adapteren keresztül már hónapok óta. Egyszercsak megszűnt a hívási lehetőség, csak számítógépről tudok hívni. Ugyanis nagysokára rájöttem a trükkre. Az ország hívószám előtt nem enged 00 csaka a +-t, ezt ugyebár telefonkagylón beadni nem lehet. Nem tudom miért változtattak ezen. A másik amit nem értek vásároltam creditet a Ryngára az ár ekkor 0.045 Euró volt. Közben úgy gondolták ez élég olcsó (azért választottam) felemelték 0.05 Euróra. Jól tudom pre paid szolgáltatást utólagosan megváltoztatni az Európa Únióban tilos.
    Üdvözlettel:
    István

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      kedves István!
      pontosan milyen számot hívtál a mobilodról? ez vmi előhívószám volt?

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      kedves István!
      ha a felhasználói beállításoknál be van állítva az ország magyarországnak, akkor nincs szükség előhívószámok használatára. ezzel áthidalható ez a probléma.
      a szolgáltató minden klónjának percdíjtáblázatához megjegyzi:
      “Rates are subjected to change without notice.” – azaz: a percdíjak előzetes.
      a rynga-nál ez pontosan itt található:
      http://www.rynga.com/en/calling-rates.html#letz
      figyelmeztetés nélkül bármikor módosíthatóak. az eu-s szabályozásról sajnos nem tudunk.

  26. Szabó István szerint:

    Köszönöm a gyors kielégítő választ. Még egy kérdésem lenne. Az előzőekben olvastam, hogy a free hívásoknál a különböző szolgáltatók hívásai összeadódnak. Akkor kire számláz a rendszer túlhíváskor ha az egyik 200 a másik 300 percet enged hetente hívni? IP címet figyel a rendszer nálam nincs dinamikus IP cím naponta változik a címem akkor itt hogy van?
    Köszönettel veszem a válaszát:
    István

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      kedves István!
      ezt sajnos még mi, viszonteladók sem tudjuk pontosan, ugyanis a szolgáltató ezt egyértelműen nem közli.
      biztosan megvan a logikája ennek, de sajnos még nem jöttünk rá.

  27. Werner Péter szerint:

    Kedves István! Webcalldirect-et használok. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de az utóbbi időben gondjaim vannak a partnerlistával. Ugyanis közel 200 telefonszámot vettem fel a parnterlistámra, de most már állandóan kb. 50 partnert jelenit meg a webcalldirect kliens a számitógépemen. Holott tudom, hogy a többi szám is a szerveren tárolva megtalálható. Belépve a fiókomban látom is őket. Ráadásul ezt az 50 tel.számot is tetszőlegesen választja ki a program. Mi ennek az oka? És legfőképpen mit lehet tenni, hogy az összes szám megjelenjen?

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      kedves Péter!
      sajnos ezt a hibát már több partnerünk is jelezte felénk, ezért úgy tűnik, a szolgáltató oldalán van a hiba. jeleztük feléjük, és dolgoznak a hiba kiküszöbölésén – de ez hosszabb szokott lenni napoknál.
      addig is szíves türelmét kérjük.

  28. Szatrán Andrea szerint:

    Kedves Dani!
    Amióta frissült a JustVoip 4.07build 629 azóta állandóan szétkapcsol minden beszélgetés vagy nem kapcsol illetve ha véletlenül sikerül egy hívás 20 másodperc múlva leragad.A kreditem mindíg fel van töltve ingyenes napok nem jártak le nagyon idegesítő a probléma mivel egyetlen hívást sem lehet így lebonyolítani.Az előző verzióval nem volt ilyen probléma és nem is tudom sehonnan leszedni az internetről, ha lehet küldje el az előző verziót az email címemre,vagy valami megoldást erre a problémára.Köszönettel Szatrán Andrea

  29. telefonaljingyen.hu szerint:

    kedves Andrea!
    a jostvoip korábbi verzióit innen tudja letölteni:
    http://versions.justvoip.com/
    nyilván ez igaz minden más klónra is, azaz:
    versions.aklonneve.com/
    esetleg érdemes megnézni, az új verziót mi nem engedi rendesen futtatni:
    tűzfal, windows tűzfal, vírusfigyelő

  30. Szatrán Andrea szerint:

    Kedves Dani! A multkor már jeleztem hogy nem müködik jól a justvoip 4.07 build 629, és tobábbra se működik.Ha minden ki van kapcsolva tűzfal, vírusírtó… akkor sem működik.Operációs rendszert is cseréltem, windows xp van, a laptopom nem dualcor processzor , régebbi voip verziók működtek tökéletesen.Arról a linkről amit elküldött csak leírás van és a régi verziót nem lehet letőlteni csak az újat, a másik weboldal version aklonneve nem nyílik meg.Kérem a segítségét.Szeretném ha lehetne hogy írjon a justvoipnak hogy küljék el fájlban a régi verziót az email címemre szatranandi@freemail.hu.Köszönettel Andrea

  31. telefonaljingyen.hu szerint:

    kedves László!
    sajnos előfordul, hogy vmilyen oknál fogva nem tudjuk feltölteni az adott usert, ezért szoktuk kérni, hogy a felhasználó küldje el nekünk a jelszavát is, h ránézhessünk a fiókjára, mi lehet az oka a feltöltés meghiúsulásának. ebben az esetben, és csakis ebben az esetben nyugodtan elküldheted a jelszavadat, de kizárólag ezekre az email címekre:
    ugyfelszolgalat@telefonaljingyen.hu
    más esetben nem kérünk jelszót. a jelszót nem őrizzük meg. ha a feltöltés sikeresen megtörtént, célszerű megváltoztatni, h valóban csak Te tudd az új jelszót.

  32. Kis-Juhász Adolf szerint:

    Tisztelt Dani !

    Erdélyi rokonaimnak ajánlanám ezt a telefonálási lehetőséget . Van ennek az oldalnak ottani megfelelője , vagy tudnak-e onnan kreditet vásárolni valamilyen módon ?

    Előre is köszönöm

    • telefonaljingyen szerint:

      Tisztelt Kis-Juhász Adolf!
      Bárhol tartózkodhatnak a világon, ha van folyamatos internet-kapcsolat, a szolgáltatást tudják használni. Kreditet szintén a világ bármely pontjáról fel tudnak tölteni.

  33. Emese szerint:

    Tisztelt Cím!
    Az a problémám, hogy amióta feltöltöttem 10 Euróval a Ryngat időnként ingyenesen hívok vezetékes számot Romániában, máskor pedig nem. Régen ez mindig ingyenes volt. Mi lehet az oka?
    Köszönettel Emese

  34. tasco szerint:

    Üdvözlöm!

    Ha én külföldön vagyok és haza szeretnék telefonálni mobilra mi a legjobb megoldás? Androidos telok. Eddig megcsörgettem a magyar mobilt.Majd ők visszahívtak 36 ft/perc….

    • telefonaljingyen szerint:

      Tisztelt tasco!
      Javasoljuk, nézzen körül honlapunkon itt: http://telefonaljingyen.hu/lehetosegek
      és válassza ki az Önnek legoptimálisabb klónt. Regisztráljon rá, majd töltse le a program asztali vagy mobil alkalmazását, és igen olcsón tud hívást kezdeményezni a világ bármely pontjáról. A szolgáltatás használatához internet szolgáltatás mindenképpen szükséges.

  35. Janos szerint:

    Üdvözlöm,

    Érdeklődöm, van-e valami állítási lehetőség, vagy valami megoldás arra, hogy javuljon a hang minősége? A voip használatkor gyakran panaszkodnak arra, hogy visszhangosan hallják a hangomat.

    köszönettel:
    János

  36. Eőry beáta szerint:

    Tisztelt Uram,
    a Voipwise-t használom évek óta, sajnos kb. fél éve a hangminőség folyamatosan romlott, gyakorlatilag most már használni sem tudom. Végigolvastam az oldalt /GYIK/, amit tanácsolt, mindent kipróbáltam. A gépemet átnézettem, a Windost újratelepítették. Más gépéről is kipróbáltuk, semmi változás. Letöltöttem más voip klónt is, mindig ugyanaz a hanghiba: én tökéletesen hallok mindent, de engem nem hallanak, csak visszhangot és vízfolyást jó hangosan.
    Mivel külföldről hazatelefonálásra használom a programot, nekem ez rendkívül fontos. mit lehetne tenni???
    Nagyon szépen köszönöm előre is segítségét!

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      Tisztelt Eőry beáta!
      Kérésével kapcsolatban először kérjük adja meg legutolsó rendelési kódját.

  37. ugrifules520 szerint:

    Kedves Timike ! A kredittöltés legalábbis számomra nem volt egyértelmű. A bankátutalással foglalkozó részt talán ki kellene egészíteni azzal, hogy ha elküldöm a forma-rendelést, akkor vissza fog jönni egy visszaigazolás, melyben benne foglaltatik a bankszámla számuk is. Én mint laikus a weblapjukban keresgéltem a számlaszámot, hiszen hova utaljam át a kredit árát!!?

    Ez volt az első online kreditvásárlásom SIKERÜLT, de nehezen. Bocsi sa kritikámért, de lehet, hogy én vagyok a tudatlan. Üdv

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      tisztelt ugrifules520!
      ez a rendelési forma pontosan úgy működik, ahogy Ön leírta. a rendelés feladásakor minden esetben (nemcsak a banki átutalás esetén) a megadott email címre elküldi a rendelés összesítőjét, benne a bankszámlaszámmal.

  38. Andróczky Ilona szerint:

    Kedves Dani!
    Már többször nekiugrottam az online rendelésnek, de sajnos sikertelenül. Végül a citibankba készpénzzel fizettem be két
    telefonra a pénzt. Megjelöltem, hogy a nonoh-ra és az actionra kérem a pénzt rátenni, megadtam a userneveket is. Tudom, hogy ezzel kézivezérlést indukáltam, de nem kaptam meg az azonosítómat, valami baj volt a lev. fiókommal vagy az internettel.. Később elolvastam, hogy az online rendelés nélkül nem tudjátok megoldani a credit vásárlást. Ha ez tényleg megoldhatatlan, akkor kérem , hogy küldjétek vissza a befizetett 2X3750 forintot. Nagyon sajnálom, hogy gondot okoztam, de az internet is akadozott éppen, meg a türelmem is fogyatkozott.
    Üdvözlettel Andróczky Ilona

  39. MARKI iSTVAN szerint:

    Udv ! A szemelyes befizetesnel percek alatt elt a kredit tobb mint 24 oraja atutaltam a 3750 ft ot es meg mindig nem tudom hasznalni a voip ot .Tudna segiteni Valaki .Sajnos nem talaltam telefonszamot ahol jelezhettem volna .Udv Istvan

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      Tisztelt MARKI iSTVAN!
      Ügyfeleinkkel kizárólag email-ben kommunikálunk a nyomon követhetőség érdekében. Bankkártyás vásárlással szintén percek alatt tud kreditet feltölteni, banki átutalással az összeg beérkezésétől számított 24 órán belül töltünk.

  40. Peti szerint:

    Kedves Dani!

    Afelől szeretnék érdeklődni,
    hogy lehet-e valamilyen módon magyarországi 40-es, vagy 80-as előhívószámú telefonszámot
    voippal hívni?

    Üdv.:
    Peti

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      tisztelt Ügyfelünk!
      40-es és 80-as számokat a voip-ról nem lehet hívni. segélyhívó számokat sem.

    • Herczeg szerint:

      Rafináltan lehet hívni a 40-es és 80-as számokat is hívni! Meg kell tudni a szolgáltatő külföldi elérhetőségét és onnét kell keresni ! Működik!

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      Tisztelt Peti!
      Magyarországi 40-es és 80-as körzetszámú számokat ezzel a voip szolgáltatással nem lehet hívni.

  41. Skola szerint:

    Kedves Telefonaljingyen!
    A következő üzenet jelenik meg tárcsázáskor, két kicsöngés után: Client to make Voip calls működése leállt.Természetesen nem tudok telefonálni. Nem tudok vele mit kezdeni, mert ilyesmi nem fordult elő soha. Tudnál valamit javasolni?Köszönöm!

    • telefonaljingyen szerint:

      Tisztelt Skola!
      Általában a felhasználói oldalon történt valamilyen változtatás, frissítés, ami miatt a kimenő hívásokat az operációs rendszer tiltja. Érdemes leállítani minden vírusfigyelő és/vagy spybot-os alkalmazást, ezzel kiszűrve a hibát, többnyire úgy, hogy engedélyezi az adott vírusfigyelőnél az adott voip klienst.

  42. Péter szerint:

    Hello!
    Szeretném a tanácsotokat kérni a következő problémámban:
    már régóta használom az actionvoip-ot számítógépről headsettel,
    de mindig is gond volt, hogy a hívás időnként megszakad (“sorry, networkproblem”)
    néha olyan gyakran, hogy teljesen ellehetetleníti az érdemi kommunikációt.
    3 különböző helyszínen különböző számítógépeken is ugyanezt tapasztaltam, tehát
    gondolom nem a géppel van probléma.
    Van esetleg megbízhatóbb voipkliens, vagy bármilyen megoldás?
    Üdv:
    Péter

    • telefonaljingyen szerint:

      Tisztelt Péter!
      A hibaleírás alapján úgy tűnik, valóban a felhasználói fiókjával lehet probléma. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot email-ben (ugyfelszolgalat@telefonaljingyen.hu).

  43. beszterce szerint:

    TiszteletTimi
    Érdeklödöm a justvoip program androidos verzióját,hogyan lehet magyara változtatni?
    Gyik leirtak szerint nem lehet,a Dellmont céget kérjétek meg,hogy már idöszerü lenne ha magyar nyelven is lehetne használni.Fizetös ügyfél vagyok már több éve és tudomásom szerint ez a kérés már ellhangzott felétek.

    • telefonaljingyen.hu szerint:

      Tisztelt beszterce!
      Amint lesz magyar verzió, természetesen értesíteni fogjuk ügyfeleinket.

  44. Wágner Ferenc szerint:

    Hallo!

    Nem tudok kreditet vásárolni. Magyarországon lakok (kettős állampolgárságom van) de németországi bankkapcsolatom van. A kredit vásárlástl szeretném Pay Pal on keresztül bonyolitani de a fizetéskor nem enged tovább. Valószinüleg mert Magyarország van bejelentve az adatlapomon. Mit tehetek, hogy tudok kreditet vásárolni? Magyar bankkapcsolatom nincs.
    Válaszukat köszönöm.
    Üdvözlettel
    Wagner Ferenc

    • telefonaljingyen szerint:

      Tisztelt Wágner Ferenc!
      Osztrák bankszámlaszámot tudunk ez esetben megadni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot emailben (ugyfelszolgalat@telefonaljingyen.hu).

  45. telefonaljingyen.hu szerint:

    üdvözlünk!
    hogyan töltötted fel a kreditedet?